Biznes
Dobre pozycjonowanie stron kwiecień 2022
W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak ważną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w dzisiejszych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują duże pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych.
pozycjonowanie stron internetowych w google http://levelrank.net/pozycjonowanie/ . Według statystyk nawet 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google muszą być nieustannie monitorowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby usunąć wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promowanie strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!